Apropierea

Am vrut foarte mult sa citesc Lunetistul lui Marin Malaicu-Hondrari. Foarte multa lume imi vorbise despre aceasta carte asa ca mi-am dorit sa o citesc. Insa am inceput cu Apropierea, pentru ca am zis ca e mai bine sa citesc un roman mai vechi ca appi sa citest unul mai nou si mai bun. A fost destul de bun incat sa fiu curios cum e Lunetistul.
Romanul pare usor autobiografic (cam ca toate romanele contemporane). Conform Wikipedia, Marin Malaicu Hondari, poet, prozator si traducator, a lucrat in Spania, intre 2002 si 2007, ca sofer, paznic, ajutor de gradinar, ca persoanul principal din Apropierea. 
Romanul e impartit in capitole ce poarte numele personajului ce isi spune povestea, personaj ce are legatura cu Adrian, scriitorul ce pleaca sa munceasca in Spania pentru ca impreuna cu inca doi prieteni scriitori fac un pact sa dispara din pisaj cinci ani pentru a scapa de blocajul scriitoricesc si de presiunea pusa de succesul pe care il aveau, Cele mai multe capitole sunt  numite Adiran, insa in cateva dintre ele aflam si povestea iubitelor sale sau a unei tipe ce ajunge sa fie impreuna cu bunul sau prieten ce accepta provocarea.
Cu toate ca a inceput slabut, romanul isi revine pe parcurs si fiind scris cursiv e foarte usor de citit.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare