Noshember

Incepand de astazi, timp de o luna, adica cat tine luna noiembrie, nu ma voi barbierii. No shave November sau Nohember e o miscare desprinsa din Movember - Mustache November, in care barbatii arata ca sunt constienti de cancerul la prostrata prin cresterea unei mustati, sau in cazul acesta, prin nebarbierire timp de o luna.
Cu toate ca evenimenetul principal e cel cu mustata si cel cu barba e un spin-off, am ales asta din trei motive:
1. Nu-mi place sa ma barbieresc si aman momentul pana cand ma mananca fata de la barba - adica o saptamana.
2. Sunt curios cum imi sta cu barba dar n-am reusit niciodata sa o cresc mai mult de 10 zile.
3. In Movember trebuie sa cresti o mustata pe care trebuie sa o ingrijesti: sa o tunzi, sa o aranezi si tare mi-e frica mie ca mai mult de o mustata de lautar no sa-mi creasca.
Asa ca daca intr-o luna parul facial imi creste destul de bine, la anul o sa incerc provocarea cu mustata.
Ca sa intelegeti de ce am barba, timp de o luna voi avea poza de mai sus ca poza de profil pe pagina de facebook a blogului iar pe profilul meu personal voi avea un cover foto cu evenimentul acesta.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare