Outsider

Saptamana asta am inceput un nou modul de optionale la facultate si la primul curs m-am simtit un outsider. Da, as fi putut folosi cuvinte ca intrus sau strain insa sunt niste diferente de noanta, si outsider mi se pare cel mai apropiat de ceea ce am fost timp de 4 ore la cursul acela.
In primul rand jumatate din cei prezenti acolo erau studentii dumnealui. Apoi, ceilati il cunosteau pentru ca facusera ore cu dumnealui si la randul sau, proful ii stia pe ei. Era un grup inchegat in care noi, cei trei sau patru, care nu faceam parte. "A!, Tu nu ai facut aici?", "Il ai indrumator pe Y?", "Ai terminat CFDP?". Numai tezele studentilor dumnealui erau teze de calitate, noi ceilalti eram cu o treapta, doua, trei mai jos decat "ai lui" si oricat de multe argumente aveam in sustinerea ideei noastre de cercetate (ca la ora asta e doar o idee), nu aveam dreptate. Dansul stie mai bine, ca e prof.
A trecut destul de mult timp de cand nu m-am mai simtit asa si in special decand nu am reusit sa ma integrez pana la urma in grup. Asta face ca modulul asta sa-mi fie mai greu de digerat si sa-mi fie mai sila sa ma duc la ore. Adica de ce trebuie sa ma consideri pe mine inferior pentru ca sunt indrumat de un profesor cu care tu nu te intelegi sau pentru ca vin dintr-un alt centru universitar. Chiar nu cred ca doar la Bucuresti e elita si daca ar fi, faptul ca am fost acceptat aici, inseamna ca m-am ridicat din mocirla din provincie si am reusit sa fiu accepta aici, in crema inginerilor constructori.
NOT!
Pe curand...

Comentarii

  1. eu as schimba titlul...as pune "Oportunitate"....
    ai o sansa unica de a "trezi" grupul...
    adu'ti aminte de cel ce a spus candva "si totusi se invarte". Asta e cercetarea, Horea. Respect pt. drumul ce l'ai ales si mult succes!

    P.S.: incearca sa iti recitesti textul dupa ce'l scrii, arata mai bine cand nu lipsesc litere.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare