Luna cadourilor

Cand eram mic imi placea decembrie, luna cadourilor. Imi placea ca era simpul si nu trebuia sa fug de colo colo sa caut si sa gandesc cadouri pe un buget dat. Acum nu-mi mai place. Ma oboseste goana asta, ma enerveaza aglomeratia si nu sunt niciodata incanta de ceea ce cumpar.
Insa in decebrie 2014 am primit niste cadouri minunate (si nici macar nu e mijlocul lunii). 
In primul rand m-am vazut cu un om ce imi este foarte drag si pe care nu il mai vazusem de aproape doi ani. Nici nu pot sa va explic bucuria pe care am simtit-o atunci cand ne-am vazut. Eu pun greu eticheta de prieten pe fruntea cuiva insa in cazule ei nu mi-a trebuit mult. Imi pare rau ca nu am stat mai mult impreuna si ca a fost racita si am anulat vreo doua intalniri, insa si asa afost bine.

Am descoperit un om, dincolo de o imagine pe care mi-am facut-o. In ultimul timp am reluat o legatura cu o persoana pe care o cunoscusem la niste petreceri, unde ma lipisem la un grup din care facea parte o prietena de-a mea. M-am imprietenit pe facebook cu cativa de acolo dar n-am avut nicio realtie stransa. De ceva timp, de cand am reluat aceasta legatura, am descoperit un om foarte misto, profund, ce citeste si iubeste arta, deloc superficial cum imi imi parea initial si foarte complex si stratificat in idei si atitudini.

Acum ceva timp am cumparat un e-book ce nu vroia sa se deschida. Dupa ce am incercat sa-l descarc si in calculator si pe tableta si adobe digital edition tot dadea eroare, m-am decis sa le scriu celor de la elefant si sa le spun problema. Solutia lor a fost sa mi-o trimita in format pdf. Ieri, am deschis tableta dupa mult timp ca sa incarc un alt pdf in ea, pdf pe care trebuie sa il citesc in perioada urmatoare. Toate aplicatiile au luat-o razna iar printre ele, readerul de la elefant, si -a facut update (a trecut la logoul nou si urat) si cand l-am desihs, a inceput sa importe toate cartile pe care le gasea pe tableta, indeiferent cu ce e-book reader fusese initial deschise. Asa am descoperit ca epbu-ul ce nu mersese in urma cu o luna si ceva, se deschidea acum si  printre balariile de carti primite cadou de la elefant, am descoperit o carte pe care nu mi-o aminteam si pe care chiar cred ca o s-o citesc in curand, pentru ca sunt bine. Sa nu mai spun de alte doua, de care nu imi amintesc nimic.

Astea da cadouri, nu?
Pe curand...

Comentarii

Postări populare