Stresohoroscop

Acum 48 de ore eram extrem de stresat pentru ca urma ca in 24 de ore sa am o intalnire ce trebuia sa decida oarecum soarta mea academica pe urmatoarele 32 de luni. Si ca de obicei, cand sunt stresat, am inceput sa imi citesc "Horoscopul de maine". 
Randurile urmatoare sunt un monolog interior, pe care l-am avut dupa ce am citit horosopul de pe cinci site-uri. Acum, la 48 de ore de la acel moment si la 20 de cand am primit vestea cea buna si totul s-a realizat, constientizez ca ceea ce am facut e o prostie, insa data viitoare cand o sa am un moment de cumpana, o sa ma stresez la fel si o sa imi caut alinarea in horosop si nu in prieteni. Ca ala e scris acolo, prietenii imi spun ceea ce vreau eu sa aud.

"Esti la finalul unei actiuni, dar nu esti complet multumit de rezultate, incat iti pierzi interesul pentru ceea ce ai reusit sa construiesti pana acum. Esti in pragul unui abandon, ceea ce nu e chiar recomandabil. E posibil ca acum, pe moment, sa nu fii prea incantat de nivelul la care ai ajuns, dar nu renunta chiar acum! Daca abandonul tau survine cu o zi inainte de succesul scontat? Ca atare cel mai bine e sa lupti cu tendinta aceasta de a sista orice eforturi cu gandul ca oricum nu ajungi acolo unde vrei. Ba da, ajungi, si esti pe ultima suta de metri, dar nu-i pacat sa te impiedici chiar pe ultima turnanta?"
Asta era horospopul cel mai de incredere si tocmai acum o dadea in bara. Pai nu eram la finalul unei actiuni ci incepeam una. Iar daca cautarea titlului si directiei perfecte pentru teza de doctorat, era finalul, atunci nu faceam bine, ce faceam. Panica! Panica! Panica!

"S-ar putea sa aveti o neintelegere cu prietenii. Va sfatuim sa va temperati agresivitate.
Dupa-amiaza aveti o stare de spirit mai buna si sunt sanse sa petreceti clipe romantice impreuna cu partenerul de viata."
Asta era pe stite-ul cu grafica frumoasa. Logic ca o sa ma cert cu prietenii, daca intalnirea decisivia nu o sa mearga bine. Pentru ca ei o sa-mi spuna ca ma stresez degeaba si eu o sa urlu ca nu ma inteleg. Clipe romantice cu persoana iubita????? WTF? Cine are timp de asa ceva?

"In aceasta zi evita sa-ti bati capul cu lucruri neesentiale. Lasa deoparte grijile financiare si problemele de acasa. Chiar daca poate fi greu, fa-ti timp pentru o plimbare intr-o zona plina de verdeata sau citeste o revista. Relaxeaza-te si comporta-te natural. S-ar putea sa te simti dezamagit(a) constatind ca nu toata lumea se poate ridica la asteptarile tale. Pina la urma e normal, idealurile fiecaruia sint diferite. Priveste-ti prietenii asa cum sint si inceraca sa-i intelegi.S-ar putea sa cistigi un premiu la o tombola. Pretuieste-l cum se cuvine. Sanatatea trebuie sa fie principala ta preocupare. Stresul nu iarta! Tot raspunzi la telefon asteptind o veste buna, dar ai grija la celelalte discutii. Incearca sa te relaxezi; eventual ia-ti citeva ore libere. S-ar putea sa le fie greu, dar cei din jur se pot descurca si fara tine. Gindeste-te si la propria persoana!Adu-ti aminte ca in viata sint lucruri mult mai grave decit o pierdere financiara. Banii sint importanti, dar nu sint totul."
Draga horospocule de pe pagina de internet asemanatoare cu prima, doar ca pe domeniu .ro si nu .com: In ziua aceasta nu am timp de lucruri neesentiale. Se stabilieste viitorul meu!Griji financiare am, dar nu asta e marea girja acum, iar acasa e totul bine. Si o sa fiu si mai stresat daca ma pui sa ma plimb prin locuri pline cu verdeata, cand e iarna si peste tot e ghiata. In rest aberezi.

"Este de asteptat sa fie o zi in care sentimentul general sa fie acela ca prinzi din nou puteri, ca te intorci la viata, ca te pui pe picioare si esti apt sa faci lucruri care pana mai ieri iti pareau solicitante, daca nu cumva imposibile. Capeti probabil forte noi si, drept urmare, te simti provocat si vrei sa treci fara intarziere la treaba, sa actionezi. Te ajuta sa te stii folositor cuiva anume si sa te faci util intr-un demers concret."
Wow! Un site pe care nu am mai intrat pana acum si care imi spune de bine! Asta trebuia sa scrie si la primul horoscop! Hai sa mai caut unul, poate imi mai zice de bine.

"Impulsivitate. Astazi nu vei fi o companie prea buna nici macar pentru persoanele apropiate tie, in special datorita faptului ca nu iti poti controla emotiile si nici deciziile - pe care de cele mai multe ori le iei in mod impulsiv. Daca nu gasesti o cale de a te detensiona la timp, poti face lucruri neplacute.
Bani:
foarte bine
Sanatate: 
foarte bine
Dragoste:
asa si asa
"
Fuck off! Ce stie un site de hairstyling despre horosop! Gata! Nu ma mai uit nicaieri. E unul ce zice de bine, atunci o sa fie bine!

Pe curand...

Comentarii

Postări populare