The Interview sau Cum publicitatea scoate un film de duzina din umbra

Am auzit de The Interview pe la mijlocul lunii decebrie, cand a inceput toata nebunia cu amenintarile teroriste in cinematografele unde urma sa ruleze filmul. Atunci am aflat ca aceasta comedie, jucata, regizata, produsa si scrisa de Seth Rogen a atras furie lui Him Jon-un, care a pus spionii Nord-Coreeni sa sparga servele Sony si sa distruga filmul. Atunci incepuse nebunia si toata lumea vroia sa vada filmul. Si mi-am spus ca trebuie sa il vad si eu, avand in vedere toata fixatia mea pe Coreea de Nord.
Am amanat mult momentul pentru ca eram in cautarea unei stari propice pentru acest film. Tot vedeam cinefili amatori de pe facebook ca spuneau ca e un film prost si nu stiam la ce sa ma astept. Jamse Franco a avut un film bun, dar doar unul iar Seth Roger e doar un actor de comedie. La ce se asteptau? Poate ca la mai mult decat o comedie de duzina, buna de vazut intr-o dupa-masa de duminica.

The Interview e un film gen Austin Power, ce a iesit in evidenta datorita acestui scandal. Sunt foarte curios daca acest scandal a fost regizat de o minte geniala de la Hollywood ce a amanat lansarea filmului, stiind ca e o porcarie, inventand o poveste cu Kim Jong-un suparat pe film, poveste ce s-a sincronizat cu atacul cibernetic de la Sony Pictures (cu toate ca filmul asta e realizat de Columbia), a profitat de ocazie si a facut o stire sau daca liderul Nord Corean e atat de frustrat incat a ordonat toata miscarea asta. In cazul in care e prima varianta, cel ce a fost in spatele acestei idei, trebuie promovat. Daca e b). Kim, esti un frustrat. Puteai sa cauti si tu pe net sa vezi ce actori joaca in film si iti dadeai seama ca e o comedie proasta.
Nu regret cele doua ore pe care le-am petrecut vazand filmul asta. E un film prost, insa e un film ce m-a facut sa rad copios, intr-o perioada in care sunt atat de stresat, incat nimic nu imi mai ridica moralul. Deci daca aveti chef de o comedie proasta, in care sa radeti copios si nu va asteptati la capodopere nominalizate la Oscar, The Interview e o alegere buna.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare