Baba mea

Ca in fiecare an, de cand ma stiu, pe 6 e baba mea. Anul asta pe 6 a ninins. Asta inseamna ca o sa am un an bogat. Domane ajuta. Insa Baba Dochia nu si-a lasat numai cojocul cu zapada peste noi, ci ne-a oferit o vreme friguroasa, cu ceata, ploaie si vant. Sper ca 2015 sa nu fie un an furtunos.
Mi-ar fi placut sa ies sa cumpar martisoare si floricele si sa le dau oamenilor dragi, insa nu am reusit sa fac asta pentru ca primavara m-a prins pe picior gresit. 
Pe 1 martie am facut toxi-infectie alimentara si vreo 4 zile le-am petrecut aproape de tron. O saptamaan o sa fiu la regim: ceai de menta, paine prajita, branza de vaci Fagarasi si orez fiert. E atat de misto sa mananci mancare fara gust si vecinii tai sa gateasca carnati la miezul noptii...
Si daca toxi-infectia asta nu vi se parea de ajuns, marti am iesit un pic si mi-am luxat glezna. Nu stiu cand o sa ma invat ca nu e in regula sa scriu mesaje in timp ce merg pe strada. Nu mi-a fost de ajuns ca in Japonia am cazut pe scari intr-o gara sau ca am dat cu capul de un indicator. Si nici imbratisarea altor doua indicatoare in Bacau nu m-a invata minte. Acum am un picior vanat si umflat. Iar azi am mi facut si un carcel la celalalt picior. E misto sa sari intr-un picior pana la WC, de frica sa nu te scapi de tine.
Noroc cu toate belelele astea, ca m-am apucat si eu sa scriu referatul pentru prima Electiva. Ca o luna am cam tras chiulul la indatoriile de la Doctorat.
Deci, pentru mine primavara nu prea a inceput cu dreptul...
Insa sper ca voi sa aveti o primavara frumoasa si un an bun. Daca ati avut baba pe 4, cu siguranta o sa fie un an senin.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare