Betisorul nazdravan

Eu n-am copilarit cu albume colorate Disney sau cu Povesti de Anderson. Am avut Povesti Nemuritoare, Basmele Romanilor,  si Betisorul Nazdravan. Ei, cartea asta din urma a fost cartea copilariei mele. Acum ceva timp am scris pe blog un articol in care aminteam ceva despre una din povestile din cartea asta, insa nu imi aduceam aminte cum se cheama. Cartea o aveam primita cadou de la cineva din Republica Moldova, si din cate imi aduc aminte desenele erau din varianta origninala, cea ruseasca, iar traducerea in romana era realizata de editura Ion Creanga sau Punguta cu doi bani...
Cred ca sunt cele mai frumoase desene pe care le-am vazut vreodata si chiar imi doream sa am cartea asta pentru copiii mei, cand o sa vina vremea.
Ieri seara am observat ceva pe Tickerul de pe facebook. Un prieten din lista de facebook dadea like la un link de google drive ce ii fusese postat pe timeline. Am devenit curios la linkul de drive si am dus mouse-ul spre el. Atunci am vazut coperta cartii si mi-am dat seama ce e. Am dat click, am deschis linkul si mi-am salvat cartea. Acum o am si eu PDF, pe tableta. 
Azinoapte am stat si am citit-o. Nu m-am culcat pana nu am terminat-o. Am si plans un pic. Mi-am amintit de copilarie, de atunci cand nu aveam nicio grija.
Nu stiu daca stiti cartea, daca ati copilarit cu ea si daca v-a placut. Eu am gasit-o AICI, si nu stiu cat o sa mai fie. Asa ca descarcati-o cat e.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare