Duminica in Gradina Botanica

Ieri am ajuns pentru prima data in Gradina Botanica din Bucuresti, cu scopul de a merge la Michi-Biraki, un frstival japonez pe care il organizeaza sectia de japoneza de la Uni Buc. Relatia mea cu ei nu e foarte ok, dupa ce s-au suparat ca m-am luat de Noaptea Japoneza. E destul de prostesc sa nu stii sa primesti niste critici si sa incepi sa creezi scenarii SF, doar ca sa poti sa-ti explici elefantul din camera. Pentru a nu crea niste probleme care nu erau acolo, am ales sa ajung la finaul festivalului, asa ca am vazut doar dansul si piesa de teatru.
Fetele de la dansuri s-au descurcat foarte bine, in comparatie cu evenimentul trecut. Au avut energie, au zambit si au avut sincron.



La piesa de teatru, aceasi problema. De data asta n-am mai fost singur la eveniment si aceasi plangere au avut-o si fetele cu care am fost. N-aveai habar de ce se intampla acolo. Bun, nu ai un videoproiector pe care sa pui o subtitrare la piesa, dar explica inainte ce si cum o sa se intample.
Ne-am uitat laexpozitia de ikebana si  am invatat sa facem Furoshiki. Ceea ce am vazut la spartul targului mi-a placut foarte mult. Dar am stat stresat sa nu se ia unul de mine m-am luat de evenimentul trecut si de accea cred ca am pierdut un festival bun. Poate la anu', cand o sa le treaca vendeta impotriva mea.

Dupa festival m-am plimbat un pic prin Gradina Botanica. E mult mai frumoasa decat cea din Iasi si concluzia asta am tras-o fara sa vad serele si expozitiile de flori, ci doar plimbandu-ma pe alei.
Cu siguranta o sa mai trec pe acolo si o sa ma mai plimb prin Gradina, mai ales ca in sfarsit e frumos afara.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare