Madame Mallory si micutul bucatar indian

20# Filmul ce mi-a placut atat de mult incat mi-am dorit sa citesc si cartea

Incep cu un sfat prietenesc: nu cititi cartea asta si nu va uitati la Hell's Kitchen cand incercati sa tineti o dieta alimentara. Cred ca de aceea mi-a luat atat de mult sa o citesc, pentru ca mi se facea foame si o lasam de-oparte. De asta si pentru ca m-am enervat ca filmul a schimbat mult din carte.
Imi place mult Helen Mirren si de aceea am fost la cinema la filmul "Razboi in bucatarie". A fost o comedie simpatica si la final am aflat ca are la baza un roman de Richard C. Marais. Mi l-am cumparat la scurt timp, insa l-am uitat prin Kindle. Noroc cu vacanta de Paste ca m-am uitat sa vad ce carti mai am necitite pe e-book reader si asa am dat de carte.
Ma asteptam ca filmul sa nu se tina dupa carte, insa de la jumatate, filmul si cartea sunt doua povesti diferite. Singurul lucru comun e personajul principal. Filmul e romantat si are unele scene ce leaga intr-un mod amunzant personajele, unele personaje sunt facute sa para mai bune, iar altele mai malefice, posibil ca sa te faca mai usor sa ai o reactie fata de ele, insa in carte evolueaza mai lent si astfel iti ia mai mult timp sa ai o reactie fata de ele. Unele scene sunt dramatizate iar unchii devin frati iar bucatarul pricepiut e de fapt incepator.
Cu toate ca romanul nu era ceea ce credeam eu ca o sa fie, pot spune ca varianta originala mi-a placut mai mult si acum imi doresc sa citesc un alt roman de Richad C. Marais, si anume Buddhaland Brooklyn pe care o sa mi-o comand cat de curand de pe BookDepository
Cred ca weekendul asta o sa revad si filmul
Pe curand...

Comentarii

Postări populare