Horea si prima inghetata

Pentru ca sunt acasa de duminica trecuta, obligst fortat de un varsat de vant si pentru ca ma plictisesc tare, m-am decis sa fac misto de mine.
O mare parte din voi, cititorii mei, stiu ca sufar de OCD si asta mi-a format niste obiceiuri ce par amuzante. Nu gasesc acum linkul, dar v-am mai povestit de nebuniile mele, ca ritualul de dinainte de examen, insa nu cred ca v-am povestit despre inghetata.
Sa fiu sincer, pana anul asta, nu am considerat ca e ceva ciudat. Dar cum caldura a venit destul de devreme, am tot fost invitat la o inghetata si cand am refuzat, si am explicat motivul, toata lumea a inceput sa rada.
OK, nu mananc inghetata pana la 1 iunie. E atat de ciudat? Mi-am propus ca prima mea inghetata intr-un an sa fie fix de ziua copilului. Si oricat de cald si de frumos e afara in mai, pana pe 1 iunie nu mananc.
Acum doi ani, pe cand eram inca in Japonia, s-a nimerit sa fiu plecat toata ziua pe 1 iunie si nu am apucat sa manac o inghetata. Mi-am dat seama undeva pe la 11 noaptea, dupa ce facusem o baie si eram in pijamale, insa asta nu m-a facut sa renunt, si am fugit pana la combini, de unde mi-am luat o inghetata si am mancat-o pe nerasuflate.
Anul asta era sa raman fara inghetata. Doar ca am prieteni minunanti, care au avut si au grija de mine cand sunt bolnav si mi-au adus o inghetata sa o am pentru ziua de 1 iunie, cand am mancat inghetata inainte de micul dejun. M-am sacrificat pentru poza.
Sunt chiar atat de nebun? E atat de ciudat ca mananc prima inghetata din an pe 1 iunie?
Pe curand,,,

P.S.: Mai aveam una. Mancam ridichi si urda pentru prima data in an de Paste. Dar cum Pastele poate sa varieze atat de mult, m-am lasat de asta si cum apar ridichile, cum imi cumpar. Iar despre urda, nu ma pot abtine...

Comentarii

Postări populare