Inapoi in Ghana

32# Bookfest

Am asteptat bookfestul cu sufeltul la gura. Si fix atunci m-am inblonavit de varsat de vant. Doar ca nu stiam, credeam ca am febra fanului. Si uite asa, cu febra, cu usturimi si cu mancarimi, am plecat la Romexpo sa stau gura casca prin standurile de carti.
Da n-a fost sa fie. Imi era rau, si tot ce-am facut a fost sa ma duc la standul Polirom, ca era acolo o lansare de carte la care voiam sa particip si sa ma uit glont la doua carti pe care vroiam sa mi le iau. Din alea doua, la o prima vedere, am gasit-o doar pe asta. Si mi-a fost de ajuns. Am platit si am iesit imediat, ca nu aveam stare.
Inapoi in Ghana a fost cartea anului 2013 in SUA, tara adoptiva a autoarei, de origine Ganiana si Nigeriana.
Romanul e, cei drept, foarte bun. Insa isi gaseste greu ritmul. Prima treime a carte a fost taraganita, lalaita, fara ritm, de imi venea sa o las de nu stiu cate ori. Noroc ca am probleme la mansarda si ca am ideea asta de a nu lasa un lucru neterminat, si i-am dat o sansa. De la a doua parte, totul a inceput sa fie altfel si lectura a curs atat de frumos.
Inapoi in Ghana e o carte despre nostalgie, despre o familie insirata in toata lumea ce se intoarce acasa pentru un eveniment neplacut, moartea tatalui.
Ma bucur pentru alegerea facuta la Bookfest si ma bucur ca am avut fixatia sa citesc un roman african. Inapoi in Ghana e o carte buna, ce merita citita.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare