Puterea muzicii

Imi place muzica pentru ca imi amiteste de cate ceva. Exista cantece care imi aduc aminte de un anumit moment pentru ca le-am ascultat in acea perioada. Teriaky Boys - Tokyo Drift imi aminteste de prima saptamana de facultate, pentru ca atunci fetele din grupa dansau pe cantecul asta, ce se auzea de pe telefonul unuia dintre colegi. Save me de la DJ Rynno si Sylvia imi aduce aminte de licenta, pentru ca dupa licenta am dansat nebuni pe melodia asta intr-un club din Iasi. The Pussycats Dolls - Don't Cha imi aduce aminte de majoratul lui V, pentru ca acolo am auzit pentru prima data piesa, iar Wassabi - M-am indragostit de tine, imi aduce aminte de L, si de drumurile pe jos pe splaiul Bahluiului, in drum spre facultate. Chris deBurgh - Lady in Red - primul sarut, sau Party in Transylvania a lui Marius Dragomir, de drumurile spre Poiana Teiului, in masina la matusa mea.
Dar rar mi s-a intamplat ca un cantec care il aud pentru prima data, sa imi starneasca o amintire. Zilele  trecute am vazut ca a aparut Top 100 cele mai cautate cantece pe Shazam in Romania. M-am uitat in top si multe melodii nu le stiam. De aceea am dat sa le ascult, Cand am ajuns la Gordon City - Imagination, o imagine din copilarie a inceput sa se deruleze in fata ochilor. Eu si cu sora mea, in camera mica din apartametul bunicilor, ascultam prima caseta a noastra. Ea era in genunchi in pat, dansand, eu dansand in picioare, langa masa rotunda pe care era combina cu doua casete si pick-up pe care o aveam. Nu prea imi amintesc ce cantece erau pe caseta aia, Poate Coco Jumbo sau ceva de la Ace of Base, clar imi e ca era un mix de cantece ce erau atunci la moda, la mijloc de anii '90. Nu mai stiu nici de unde aveam caseta. Poate o cumparase mama, poate vara-mea ne-o facuse, ca lucra la radio in perioada aia. Dar asta nu conteaza. Imaginea cu noi dansand si razand seara in camera mica, a fost de milioane. De atunci ascult melodia asta intr-una. 


Pe curand...

Comentarii

Postări populare