Ho is from Hoarder and rea if from reaction?

Am invatat sa traiesc cu ideea ca am OCD si ADD si ma bucur de nebuniile mele in fiecare zi. Uneori, cand trec peste una din fixatiile mele mi se pare ca am trecut un ocea innot dar imi dau seama ca daca spun cuiva ca am citit doua carti straine una dupa alta, in loc sa citesc una din literatura romana si una straina, o sa zica: "Asa, si?"
Ma lupt cu dorintele nebune de a aranja totul la linie pentru ca stiu ca dupa ce rastorn casa cu susul in jos si aranjez totul in modul in care vreau, la jumatatea procesului ma plictisesc si  aarunc totul la intamplare. 
Singurul loc unde nu e ordine la mine, e in dulap. Acolo nu vede nimeni
Dar n-am crezut niciodata ca pot sa fiu si un hoarder...
Saptamana trecuta am fost acasa. Dupa o vizita cu treburi prin Iasi, am zis sa trec si pe acasa si sa stau cateva zile. In seara cand am ajuns, mi-am lasat geanta in camera si m-a lovit in cap. Sunt prea multe lucruri acolo. Cutii, pungi, genti, dulapuri pline. De am atat de multe lucruri in camera? Tot weekendul am rumegat problema si luni m-am apucat de treaba. Am scos tot, am reorganizat, am invartit si am aruncat. M-am lasat de trei ori de treaba si tot de atatea ori m-am reapucat. Dupa o zi intreaga, camera mea era mult mai aerisita, curata (atatea lucruri ce adunau praf imi provocau alergie)  si organizata. Insa balconul meu era plin de o valiza stricata plina de lucruri de aruncat si vreo 5 pungi si doua cutii pline cu nimicuri.
Am si fost pe drumuri. 5 ani in camin in Iasi, toamna plecat cu bagaje, ma intorceam vara. Cand plecam din nou, ma hotaram sa nu iau tot, si asa s-au tot adunat lucruri peste lucruri de la pixuri stricate la colectii de brichete pe care le ceream de la prieteni ca-mi placeau cum aratau, la agende scrise pe jumatate sau tot felul de suveniruri chicioase.
Am scapat de toate. Le-am dus la o groapa de gunoi, le-am aruncat si am simtit cum ma eliberez. Nu imi permit sa ajung un hoarder. E prea mult. Nu vreau ca la batranete sau fiu singur, inconjurat de ambalaje si ziare si sa spun ca nu le arunc pentru ca fiecare are o poveste.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare