Holy Cow

47# This is not Hank Moody

David Duchovny s-a apucat de scris. Am crezut ca o sa scrie ca personajul lui din Californication, Hank Moody, dar m-am inselat. Duchovny propune un roman satiric, cu personaje din lumea animalelor.
Ma intreb daca acest roman ar fi vazut lumina tiparului si ar fi ajung pe rafturile librariilor daca nu era scris de Duchovny. Si ma intreb daca Poliromul l-ar mai fi tradus. Nu mi se pare o carte atat de stralucita. Da, are o idee interesanta, personajul principal e o vaca ce se decide sa plece in India, pentru ca acolo vacile sunt considerate animale sfinte, si in drumul ei se intalneste cu un porc si cu un curcat, fiecare din ei, avand cate drum pe care voiau sa il urmeze. E scirsa corect, e plina de ironii la industria asta a publicarii, a lumii pubictistilor ce vor o carte usurica ce paote fi uros transfomrata in scenariu pentru un film de Hollywood, insa ii lipseste sarea si piperul.
In concluzii, Holy Cow nu e o carte stralucita iar eu am fost total dezamagit, confundandu-l pe Duchovny cu Moody.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare