Under the Dome

Ce se intampla cand pui un roman de Stephen King sub lupa lui Steven Spielberg? Iese ceva de mare succes. Asa s-a intamplat su cu romanul Under the Dome, lansat de celebrul scriitor in 2009. CBS-ul a decis sa il transforme intr-o miniserie de 13 episoade, de vara, ce apoi, datorita succesului mare s-a transformat intr-un serial cu trei sezoane, fiecare a 13 episoade. Timp de trei veri ne-am petrecut timpul sub dom, sperand ca personajele noastre preferate sa iasa de acolo. M-am bucurar cand serialul a primit un al doilea sezon si parca, dupa sezonul doi, cand pareau ca au scapat, m-am bucurat ca serialul v-a continua cu al treilea sezon. Dar odata cu sezonul trei si cu schimbul de perspectiva a evenimentelor de sub dom, am sperat ca finalul sa fie aproape. Si a fost. Cred ca trei episoade si 39 de episoade au fost de ajuns pentru acestr serial.
Acum sunt tare curios cam cat de mult s-a tinut serialul dupa povestea romanului. As fi cumparat cartea de peste 1000 de pagini insa era prea indeaproape cu serialul. Poate o sa o citesc, candva, peste vreo 4-5 ani, cand amintirile serialului vor fi sterse.
Under the Dome a fost un serial bun, intr-o perioada a anului cand televiziunile nu ofera programe bune. Sunt bucuros ca am urmarit acest serial, si nu am avut niciodata impresia ca am pierdut timpul aiurea cu el.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare