In Ateneu

Anul asta m-am intros la o pasiune mai veche, scrisul. Am reinceput sa scriu acum vreo trei ani, insa anul asta am oferit mai mult timp acestei pasiuni. Pana acum Subcapitol mi-a publicat doua povestiri si cat de curand o sa apara si a treia. La inceputul anului viitor o sa mai am o surpriza, insa pana atunci, va spun ca in numarul de noiembrie-decembrie al revistei Ateneu din Bacau, a aparut "[insert title here]", o povestire pe care am scris-o acum mai bine de trei ani, pe cand eram in Japonia. Povesitrea a ramas uitata intr-ul folder in:D si de curand m-am gandit sa o scutur de praf si sa o trimit unei reviste culturale sa vad daca o publica. Fara sa par modest, povetirea de fata nu e una din cele mai bune opere de-ale mele si asta ma bucura ca a fost publicata.
Vestea publicarii a venit intr-un moment cum nu se putea mai bine, cand simteam ca ziua de luni a invis razboiul cu buna dispozitie. Mama mi-a trimis un mesaj spunandu-mi ca bunul ei prieten Ghiorghe Iorga ma felicita pentru textul din Ateneu. Cum? A aparut? Si cei de la revista nu au spus nimic? Sora-mea a fost draguta si a cumparat revista pentru amintire iar eu astept sa apara numarul viitor, ca sa apara numarul acesta in arhiva pdf. Pana atunci, numai bacauanii mei vor putea sa citeasca revista.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare