Inventiile japoneze - smartphone-ul ce se spala cu apa si sapun

Compania japoneza de electronice Kyocera, in colaborare cu operatorul de telefonie mobila au, au lansat pe piata un smartphone rezistent la jeturile de apa. Telefonul, numit DIGNO rafre, este recomandat familiilor cu copii, unde pot aparea probleme si telefonul necesita spalare, sau atunci cand vrei sa faci baie cu el. Displayul touchscreen este functional si sub apa, sau atunci cand esti cu mainile ude, producatorul (misoginismul japonez) spunad ca a fost creat pentru femei, sa poata raspunde imediat atunci cand spala vasele.
Ideea unui astfel de telefon e benefica. Eu unul mi-am scapat telefonul in wc si stiu ce spaima am tras. Ceea ce m-a amuzat e reclama oficiala a telefonului, pe care o puteti vedea in josul articolului. 
Primul gand ce mi-a trecut in minte dupa ce am vazut reclama, a fost o amintire din copilarie. In cartierul unde locuiam, pe strada George Apostu, inconjurat de parcul Vasile Alecsandri, era o pompa. Acolo, din cand in cand venea o femeie nebuna ce incepea sa spele cu apa si sapun banii. Noi ne adunam ca la circ si radeam de ea. Nu radeam neaparat de lucrul pe care il face si de modul in care intindea la uscat bancnotele pe gardul pompei, ci de intreaga ei infatisare. Se imbraca excentric, cu palarie, multe margele si rochii colorate si cara mereu zeci  de sarsanale. Cand ceda nervos, pentru ca noi radeam, incepea sa tipe la noi si sa ne spuna ca ceea ce face ea e bine, pentru ca peste tot se vorbeste ca banii sunt murdari dar si ca din bani spalati se fac averi. Noi nu intelegeam atunci expresia de bani murdari si bani spalati si o luam asa cum e dar tare cred ca nici saraca femeie nu o intelegea.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare