Poveste de la metrou (3)

Cu ceva timp in urma, am plecat de la Unirii si in loc sa o iau pe drumul meu obisnuit: Unirii- Victoriei, Victoriei- Obor, am luat-o invers, pana la Dristor, unde am schimbat de la 1 la 2. Am ales drumul asta, cu toate ca e un pic mai lung ca sa fiu in compania cuiva. Mai bine merg jumatate de drum cu cineva, decat un drum intreg singur. 
Ajuns la Dristor 2, am observat gresia de pe jos si mi-am adus aminte de Stalker. In fata mea erau doua tipe si m-am gandit sa incerc ceea ce scrisesem in povestirea mea. Sa ma apropii de ele atat de mult incat sa le simt parfumul. Dupa ce publicasem povestea, mi s-a spus ca asa ceva nu e posibil si voiam sa incerc. Am grabit pasul si cand sa ma apropii mai mult, cele doua tipe s-au uitat le ecranul cu programul garniturilor, si cand au vazut ca pleaca intr-un minut, au intrat in vagon. Le-am urmat si mi-am continuat planul. M-am apropiat de ele pana cand am fost simtit. Sau intors spere mine si s-au uitat sa observe ce vreau sa fac, cand am reactionat ca si cum eram enervat de faptul ca mergeau prea incet si mi-am facut loc printre ele spunand un Pardon, nervos.
Mi-am continuat drumul spre primul vagon, avand de gand sa ma asez pe locul pe care ma asez de obicei, acelasi din povestirea mea. Aveam castile in urechi insa muzica nu era data prea tare. Am intrat in primul vagon. Era aproape liber. Cateva persoane in spatele vagonului, insa in fata erau doar doua tipe ce stateau pe primul rand de scaune, pe partea stanga. Mi-am continuat drumul spre al doilea rand de scaune pe dreapta cand mi s-a parut ca aud: Stai sa vezi ca se aseaza pe primul scaun, de langa a doua usa. Cealtat tipa a intrebat de unde stie si ea i-a raspuns ca o sa ii scrie in mesaj, ca sa nu aud.

Instinctul m-a facut sa le privesc curios si cand am facut-o, mi-au zambit. Tot drumul au facut schimb de mesaje si s-au hilizit. Curiozitatea caracteristica ma facea curios sa aflu despre ce vorbesc. O secunda inainte sa ma ridic, cand metroul se apropia de statia Obor, le-am auzit din nou vorbind: O sa coboare si el aici, stai sa vezi.
M-am ridicat printr-o rotire in jurul barei, si m-am apropiat de usa. S-au ridicat si ele si s-au asezat in spatele meu. Nu mai spuneau nimic. Incepusem sa gandesc ca totul fusese in capul meu. Nu e atat de imposibil ca acele fete sa imi fi citit povesrea de pe Subcapitol si apoi sa ma fi cautat pe net. Exista poze cu mine pe google, deci ar fi stiut cum arat. Dar totusi, sansele erau mici...
Am iesit din metrou, am trecut de bariere si apoi mi-am continuat drumul spre casa. Ele erau in spatele meu si la semafor, una din ele cred ca a spus: Daca face stanga inseamna ca e freeky. N-am facut stanga pentru ca pe acel drum doar ma duc spre metrou. Cand ma duc acasa o iau inainte si apoi fac stanga cand trec pe sub un pasaj. Am auzit un sunet de dezamagiere si m-am gandit cum ar fi sa ma intorc la ele si sa le intreb daca le-a placut Stalker. Insa m-am lasat convins greu si cand am facut-o nu mai erau in spatele meu. Coborau in pasaj. Am zambit si am inceput sa ma conving ca totul a fost in imaginatia mea...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare