Top 5 carti 2015

M-am gandit sa reiau articolul de anul trecut si sa il transform intr-o traditie, ca la final de an sa realizez un top 5 al cartilor citite in anul ce se incheie in curand.
Anul acesta am citit 60 (si vreo doua - insa sunt cateva ce nu apar pe goodreads, ca #30deanidecapitanie si vreo doua carti tehnice) de carti, mai putin decat anul trecut, pentru ca am inceput sa lucrez in cadrul unui proiect si timpul alocat lecturii s-a diminuat considerabil. 
Anul asta nu au fost prea multe carti care sa ma dea pe spate. Au fost trei carti ce mi-au placut foarte mult, carti ce se vor gasi pe primele trei pozitii, si vreo 6 ce mi-au placut, dar nu m-au dat pe spate. Aici am stat si am gandit. Care din cele 6 sa intre in top si de ce. Si pana la urma am mers pe cel mai logic principiu: cartea care mi-a ramas in minte cel mai intens. Nu conteaza ca nu i-am dat 5 stele pe goodreads la momentul respectiv, daca dupa luni bune imi este inca in minte.
Dand click pe numele cartii puteti citi articolul scris atunci despre carte, ca sa va faceti o idee.


Un 2016 plin de lecturi reusite! La multi ani!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare