2000+

Am realizat ieri ca am trecut de pragul de 2000 de articole pe blog. 2000 nu pare un numar atat de mare, la prima vedere, dar in cazul meu sunt opt ani si jumatate. Daca ma uit in urma, la articolele scrie, imi dau seama ca s-au schimbat atat de multe. In prmiul rand nu mai scriu despre toate nimicurile persoanale si nu prea mai folosesc nume de persoane. Un sfert din articolele mele sunt despre Japonia (doi ani plini de articole), o optime despre carti si o alta optime despre filme si seriale. Blogul asta a crescut odata cu mine si o sa mearga atata timp cat o sa simt ca ma ajuta sa cresc. De saptamana asta sunt peste 2000 de povesti din viata mea pe care le-am imparatsit cu voi, atunci cand am simtit nevoia.
M-ati apreciat, m-ati certat sau m-ati injurat dar mare parte din voi ati fost aici de fiecare data, fideli acestui blog. Si pentru asta va multumesc. 

Balada Cacatului motat e inca cel mai bizitat articol. Urmatorul clasat, cu jumatate din vizualizari e articolul cel mai furat. Fluturele monarh si fluturile vice-rege a fost furat de altii si repostat pe blogurile lor de cateva ori bune. Numai eu am descoperit vreo 5 astfel de articole. In top 5 e si reteta mamei de chiftele de post ce e citita si recitita in fiecare post.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare