E Deja Vu sau o noua sansa?

Ma aflu de cateva zile intr-o situatie ce nu imi da pace pentru ca imi aminteste de o situatie similara prin care am trecut acum noua ani. Din start am zis, ca e un deja vu si ca totul e sortit esectului, la fel ca data trecuta. Nu am dormit, nu am avut stare, m-am tot gandit cu teama la momentul in care castelul de nisip o sa se prabuseasca si totul o sa fie pierdut. Am reluat pas cu pas episodul de acum 9 ani, am vazut unde am gresit atunci si am inteles de ce s-a intamplat totul asa. Si atunci am realizat ca ceea ce mi se intampla acum nu e un deja vu, ci e o a doua sansa. Acum am experienta trecuta si stiu ce sa fac sau ce sa nu fac. Situatia e atat de similara incat e normal sa o etichez si o sa o procesez ca ceva ce stiu deja. Insa asta e marea greseala, nimic pe lumea asta nu e identic. E mult mai usor sa sortam lucrurile pe categorii si sa le vedem dupa categorii comune, insa daca vrei sa fi mai mult si sa vezi lumea altfel, e bine sa de desprinzi de reguli si lectii si sa vezi fiecare lucru asa cum e, individual si nu colectiv.
Nu ma astept sa imi ia cineva sfaturile in serios, atata timp ca eu nu cred in carti de dezvoltare personala si in sfaturi date de necuoscuti. Am scris acestea ganduri aici pentru ca trebuia sa fac asta pentru a intelege si pentru a nu mai face aceasi greseala de doua ori.
De cate ori avem acces la o a doua sansa? De ce sa punem cruce ce ceva pentru ca din experienta credem ca nu se poate?
Pe curand....

Comentarii

Postări populare