Mon Cabaret Noir

Intr-o seara calduta de iarna, undeva in pate la Romana, la Teatrelli, la masa 13, cu o bere in fata, am intrat in lumea cabaretului berlinez, prezentat de  Razvan Mazilu, Ilona Brezoianu, Anca Florescu, Alina Petrica si Ana Bianca Popescu. Pe coregrafia lui Mazilu, cei 5 au dansat, iar cele 4 fete au si cantat live. Ne-au spus povestea Anitei Berber, o cunoscuta dansatoare, actrita si scriitoare, ce a trait in Berlin, la inceputul secolului trecut. 
Anita Berber era o neconventionala, o artista ce a adus pe scena caaretului, senzualitatea, nuditatea si sexul, inspirand artiste ca Marienne Dietrich sau Greta Garbo.
Specatolul de la Teatrelli e dincolo de cuvinte. Povestea celebrei artiste berlineze este atat de bine conturata de dans si muzica, incat ora jumatate de spectacol trece, parca, intr-o clipa.
Imi doream de mul sa il vad pe Razvan Mazilu intr-un spectacol si chiar m-am bucurat cand mi s-a atras atentia despre acest specacol. Marea mea surpriza a fost Anca Florescu. Am observat-o de pe vremea cand canta cu Nicoleta Luciu. Apoi a jucat prin niste seriale si filme, ca am mai vazut-o din cand in cand, cu coada ochiului pe undeva. M-a suprins placut acum doi ani cand a si fost preferata mea la Selectia Nationala Eurovision,  Insa nu ma asteptam sa fie atat de buna... In Mon Cabaret Noir, a fost o revelatie.
Specacolul trebuie vazut, iar daca nu sunteti fani ai cabaretului sau daca sunteti pudici/puritani/conservatori si nu vreti sa vedeti un spectacol interzis publicului sub 16 ani, incercati un alt specacol la Teatrelli, Sala aceea e de vis.

Pe cuand...

Comentarii

Postări populare