Scrisori din Cipangu


Eram in Japonia, cand intr-o zi Alexandra m-a abordat si mi-a spus de un proiect. "Uite, ne-am adunat o mana de oameni si vrem sa facem o antologie de proza scurta scrisa de romani in Japonia, despre Japonia. Si m-am gandit si la tine. Mai multe detalii citesti pe grup, acolo unde o sa te adaug eu in seara asta." Nu mai scisesem de foarte mult timp. Bloggingul e frectie la picior de lemn, in comparatie cu fictiunea. Imi era frica sa nu dezamagesc, sa nu imi ia povestea la misto. Initial nu am vrut sa scriu nimic, dar ma racaia. Eram in laborator, aveam de lucrat la un raport, insa in loc de exceluri eu ma gandeam la Mario, un amic ce se omorase si peste a carui sinuidere nu puteam sa trec. Asa, in ziua aceea, am lasat de-o parte tot ce aveam de facut si am inceput sa scriu. Asa a aparut prima poveste. Poveste ce se afla in volumul Povesti din Cipangu, ce va aparea foarte curand la Editura Trei si a carui lansare e pe 19 martie, la Humanitas de la Cismigiu, la ora 17:00.
Am mai scris una, insa nu am avut tragere de inmia cu ea, si era usor pe aceasi tema, de aceea nu a intrat in proiectul final, insa a fost publicata, de curand, in Revista Ateneu, si o puteti citi aici.
Moementul cooptarii mele in acest proiect a fost momentul in care mi-am dus aminte ca imi place sa scriu, si ca o fac binisor. De aceea va asteptam in numar cat mai mare la lansarea de la Libraria Humanitas din Cismigiu, duminica 19 martie, la ora 17:00. Si grabiti-va sa cumparati cartea ca e aparuta in tiraj mic.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare