Supa crema verde (mazare dovlecel salata si leura)

Am vrut sa imi fac o supa crema de mazare si pentru ca nu aveam nicio reteta testata am intrebat in stanga si in dreapta si am cautat pe net. M-am oprit la patru retete ce mi-au placut si pe care le-am combinat intr-una singura. Reteta e de post, pentru ca nu contine smantana.
Pentru aceasta supa crema aveti nevoie de:
un morov
o bacatica de telina
o radacina de patrunjel
o ceapa
un praz
un cartof mare
doi dovlecei mai mici
mazare congelata (450 g)
o salata
o legatrua mica de leurda (6 fire)
patrunjel verde
zeama de la un lime
sare, piper si curry


Pentru inceput am inmuiat in apa cu putin ulei radacinoasele, ceapa si prazul, cu sare piper si curry

Apoi am adaugat apa fierbinte si cartoful taiat cuburi

Dupa ce cartoful a inceput sa se inmoaie am adaugat mazarea

Apoi, dupa ce totul a reinceput sa fiarba si mazarea a inceput sa se inmoaie, am adaugat dovleceii curatati de coaja si taiati cubulete

Dupa ce toate legumele erau inmuiate am adaugat salata si leurda,  spalate si  rupte in bucati.

Am mai lasat toul la foc mic pana s-au oparit frunzele. Am acoperti cu un capac si le-am lasat sa se racoreaca putin pentru a nu le pune prea fierbinti in blender. Dupa aproximativ 20 de minute, le-am rasturnat in blender, am adaugat zeama de la un lime si patrunjelul verde tocat si am mai potrivit de sare.

Pofta buna!

Pe curand,..

Comentarii

Postări populare