Un altfel de cabaret

Iubesc teatrul. Din liceu merg constant la teatru, din liceu citesc dramaturgie si imi imaginez cum ar arata piesa pusa pe scena. Imi place teatrul clasic, jucat in sali elegante, imi plac comediile, dramele si emotia pe care o am cand ma ridic in picioare sa aplaud. Imi plac piesele neconvientionale jucate in baruri sau mansarde dar in special imi plac piesele jucate in teatre independente, piese ce au ceva diferit fata de cele jucate in institutii de stat.
Am trecut de la teatrul din Bacau, la teatrul in Iasi, si acum ma bucur de teatru in Bucuresti. Aici ai oportunitati sa vezi cele mai bune si interesante spectacole. Dar nu in Bucuresti am cunoscut-o pe Anca Sigartau, ci in Bacau, in scurta ei poposire acolo. Am spus-o in nenumarate ocazii ca Anca Sigartau e una din actritele mele preferate si de aceea am tinut mult sa vad specacolul pe care il regizeaza, Un altfel de Cabaret. Norocos sunt, ca am primit o invitatie la acest specacol de am putut sa il vad acum.
Un altfel de specacol. Mai mult decat un show de cabaret in care, vorba cantecului, vezi numai tate buci coregrafie. Un altfel de Cabaret e, de fapt, compus din doua specacole: unul din cabaret, glamorous, cu lumini coregrafie si muzica live si o drama, ce prezinta viatde culise a unor actrite de cabaret, trecute de prima tinerete. In fata publicului totul e pefect, insa in spae se vad dramele si scandalurile din spatele unui specacol. De ce e un ALTFEL de cabaret? Pentru ca muzica e total diferita. In locul musicalului clasic, actritele noastre canta si danseaza pe muzica populara reorchestrata in itl jazz. E divin. Felicitari Manuela Cara pentru muzica!
Ca sunteti in Bucuresti , sau in provincie si specacolul e in tuneu la voi in oras, nu il ratati. Pentru ca nu ati mai vazut asa ceva, cu siguranta!
Pe curnad...

Comentarii

Postări populare