Eurovision 2016

Era cat pe ce sa uit de Eurovision anul asta. Si asta e un lucru grav. Nu pentru ca Romania a fost descalificata, oricum melodia noastra mi se parea so 15 years ago. Pur si simplu am uitat. Noroc de o notificare pe youtube ca a inceput gala live, ca asa am inceput sa ma uit. Si bine am facut.
Mi s-a parut cel mai bun Eurovision din ultimii ani. Melodii misto, nimic excentric si de prost gust, un specacol foarte bun, o scena misto, umor suedez si Justin Timberlake.
Anul asta, pentru ca nu stiam dinainte melodiile, am avut 4 favorite. 
Prima, marea castigatoare, a fost Ucraina.


Melodia asta a avut poveste, o limba ciudata si a iesit din anonimat. Jamala are o voce geniala si a meritat sa castige.

A doua, e Australia. 
Dami a avut o melodie ce merge pe reteta Eurovision. E dansanta, are ritm, De aceea a si luat punctaj maxim de la juriu, dar din pacate a iesit pe locul 4 la public. Ar fi fost foarte amuzant ca Eurovision 2017 sa se tina la Sidney. 

A treia a fost Franta.
Franta, facand parte din tarile care intra automat in finala, are de obicei cantece proaste. Dar nu si anul asta. Au fost o surpriza foarte frumoasa. Si au cantat in engleza (si franceza). Felicitati Franta pentru Amir.

Si Suedia.

Cred ca ar fi fost amuzant ca doi ani la rand, Suedia sa gazduiasca Eurovisionul. Si asta pentru ca pustanul de 17 ani, a avut un cantec genial. Melodia lui Frans e deja in playlistul meu. E foarte misto cantecul. Are genul meu de versuri.

Pe langa astea patru, as mai amintii cantecul Rusei, destul de bunut si Polonia care a avut un cantec apreciat de pubic dar nu si de juriu.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare