Felii de lamaie

17# Prea mult acru strica

Volumul de proza scurta Felii de lamaie a fot foarte promovat anul trecut, cand a fost lansat. Cam toate blogurile literare scriau despre el, poliromul in promova si el la greu. Si de aceea mi-a starnit curiozitatea sa aflu mai multe.
Am aflat prima data ca Anca Vieru e inginer ca si mine. Asta m-a facut si mai curios. Apoi, o pasarica mi-a soptit ca au fost in aceasi grupa de cursati la cursurile lui Iaru si ale lui Chivu (sa nu ne miram daca o vedem in numerele viitoare ale lui Iocan). Am aflat ca a avut o poveste in Fictiuni reale, insa nu imi aminteam povestea ei, insa am pus asta pe seama faptului ca a trecut mult timp de cand citisem volumul ala colectiv.
Am cumparat ebook-ul la un moment dat si weekendul trecut l-am citit.
Mda, acum stiu de ce nu imi amintesc de ea din Fictiuni. Nu are sare si piper, are doar lamaie.
Sunt un mare fan al prozei scurte, sunt un si mai mare fan al posmodernismului si al povestilor despre nimic. Pentru ca mi se pare foarte greu sa faci ceva din nimic. Insa Anca Vieru mi s-a parut prea simpla, prea cuminte si prea ponosita. Ori nu mai vibrez eu la literatura contemporana, ceea ce ar fi cam nasol.
Dar e bine ca una din cele mai mair edituri a publicat-o...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare