Timp

Timpul a fost si este cel mai mare dusman al meu.
Si nu pentru ca trece repede, nu pentru ca vreau sa fac atat de multe lucrui si nu am loc de toate in programul meu ci pentru ca ma lupt cu el.
De curand mi-am dat seama ca timpul e dusmanul meu pentru ca eu mi l-am facut dusman. Intotdeaua l-am invinovatit pentru toate. Nu e timp de aia, nu am mai avut timp pentru nu stiu ce. Daca mai era putin timp terminam si eu tot ce imi propusesem,
Nu. Timpul e atat cat trebuie sa fie insa eu am incercat mereu sa il lungesc. Si nu se poate. Nu poti sa iti faci o pelerina din jumatate de metru de material...
Azi noapte am avut o revelatie. Timpul mi-a demonstrat ca daca ai rabdare sa se dedimenteze totul, o sa vezi clar. Si pentru asta trebuie sa ma imprietensec cu fratele timpului, rabdarea.
De ce scriu toate astea aici? Ca o promisiune pentru mine, o dovada ca mi-am propus sa incec sa ma impac cu timpul si sa am rabdare. Pentru ca toate lucrurile de calitate se realizeaza in timp. Plin de clisee, dar e chiar atat de simplu. Nu are rost sa reinventam roata...

Pe curand...

Comentarii

Postări populare