Stalker in Iocan

Anul acesta mi s-au intamplat foarte multe lucruri frumoase si am avut parte de foarte multe confirmari pe mai multe planuri.
M-am schimbat, m-am demontat si m-am reinventat aproape complet anul asta, insa cea mai mare bucurie vine odata cu confirmarea muncii mele,
De curand, Stalker, una din povestirile mele publicate in online, a aparut in Revista Iocan, cea mai impotanta si ravnita revista de proza scurta din Romania. Cristi Teodorescu spune despre numarul doi al revistei:
”Poate chiar mai interesant în Iocan 2 e că unii dintre noii-veniți au ca prozatori o artă poetică precis conturată, care se simte încă de la început din siguranța scrisului lor. E însă posibil ca alături de ei, debutanții talentați, dar pe care nu știi de unde să-i iei, să dea mari lovituri, azi, doar bănuite. Așa se face că Iocan 2, după ce am primit cele peste 200 de povestiri propuse , ni se pare mai mult decît al doilea pas al unui început. E o confirmare că proza scurtă românească renaște sau mai exact zis, se trezește cu succes, dintr-un somn de pe urma căruia i se prezisese decesul.”
Din pacate, nu am ajuns la lansarea revistei, saptamana trecuta, insa in weekend am pus mana pe ea si am inceput sa o citesc. Sunt mandru ca Stalker se afla in acelasi nume cu povestiri atat de bune. Si bucuria mare, e ca in acelasi numar, apare si o poveste scria de buna mea prietena Raluca Nagy. E posibil sa cunoasteti povestea, de cand am promovat-o prima data, insa merita cumparat Iocanul pentru ea si pentru toate celalalte povesti de acolo.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare