Thanks God, for online shopping

Se dau datele problemei

Lucrez un job full time, unul part-time si fac un doctroat
Locuiesc intr-un oras nou si mic
Nu imi place sa fac cumparaturi
______________________________________________
Se cere: O solutie pentru un cadou bun


Sunt la varsta la care majoritatea prietenior s-au insurat si o parte din ei au si copii, Cand ii vizitezi, mai ales cand le vezi copilul pentru prima data, trebuie sa le iei ceva cadou. Acum vreo 2 luni o prietena din copilarie si-a intors din Italia cu baietelul ei de cateva luni. Am avut un stress cu cadoul. Am intrebat colegi care au copii de unde sa cumpar ceva, ce sa cumpar, si fiecare a venit cu alta idee. Ampoi am petrecut cateva ore in magazinele cu articole pentru copii si nu stiam daca fac bine ceea ce fac. A fost stresant.
Asa ca acum, cand unul din cei mai buni prieteni ai mei a devenit tata a doua oara si cand o prietena din facultate a revenit in tara pentru botezul copilului ei, am gasit o solutie perfecta pentru cadou. E o perioada aglomerata la serviciu si magazinele sunt pline cu oameni ce cumpara cadouri de sarbatori, asa ca am ales varianta ce imi place cel mai mult, shoppingul online. De obicei cumpar online carti, pantofi, accesorii. Haine, doar de la brandurile la care imi stiu masura.  Asa ca am zis, de ce nu as incerca si cu cadoul pentru astia mici. Sunt o sumedenie de magazine online cu haine si jucatii pentru copii si bebelusi. Am facut o mica cautare si dupa un casting, am ales Shop4kids.ro 
Poate ca ma intrebati de ce? In primul rand, mi-a placut grafica site-ului. In al doilea rand, mi-au placut produsele, in al treilea rand, m-au atras preturile si in al patrulea rand, mi-a placut ca au transportul prin Cargus si nu Fun. Eu sunt a Cargug kinda of guy. Am avut problemele mele cu Fun si de aceea Cargus e un plus pentru mine.
Pentru botez am cumparat o jucarie misto, ce se cheama "prima mea carte", pentru ca Unchiul Horea trebuie sa se ocupe cu educatia copilului, iar pentru celalalt bebelus, pe care il vizitez, am alse o geaca albstra, ce imi amintea de geaca pe care o purta taica-su in facultate.
Mi-a placut mult ca au un tab pentru noutati si unul pentru oferte speciale insa mi-ar fi placut ca pragul pentru transport gratuit sa fie mai jos de 200 de lei. Dar si asa e bine, pentru ca multe magazine nu au deloc transport gratuit iar 20 de lei nu e atat de mult.
Acum sper sa le si placa cadoul. Ca mie mi-a placut magazinul online. Tocmai de aceea m-am gandit sa va spun de el, poate va simplifica viata la cumparaturile de sarbatori,

Pe curand...

Comentarii

Postări populare