Zbor

La ultimul meu zbor am observat un pattern ce devine obositor legat de experientele mele aeriene.  De fiecare data,  ca îmi aleg sau nu locul, stau la fereastra ( de cele mai multe ori am stat lângă aripa). La ultimul zbor, făcusem un check-in online și din greșeală am mai făcut unul.  Astfel mi-a schimbat locul și am stat la fereastra, cu toate ca pe locul generat de la check-in-ul online eram pe margine.  Ma bucur ca stau la pere astea prima jumătate de ora,  pana când realizez ca am nevoie la wc iar persoanele de lângă mine dorm cu nesimțire.  De la o japoneza care s-a pus în scaun și timp de 10 ore a dormit non stop,  pana la un țigănus ce sforăie de se auzea în toată aeronava.  Toată lumea se uita disperata, crezând ca huruie ceva la motor,  insa era doar colegul meu de culoar.
Și încă un lucru, de fiecare data când decolam,  ploua.  Dar de fiecare data.
Am zburat in fiecare sezon și de fiecare data,  a început sa ploua cât timp făceam îmbarcarea. 
P. S.  Se observa atat de ușor care sunt romanii plecați la munca afara și care sunt în vizita.  De la haine,  atitudine,  privire,  comportament.  În ultimul zbor unul s-a trezit sa fumeze în wc cu toate ca era interzis și cu toate ca ni s-a spus ca sunt detectoare de fum în cabina de toaleta
Pe curând...

Comentarii

Postări populare